Ella and me – nu tar vi helg!

Min favoritstund på veckan. Som jag har saknat den. Den där stunden när allt lugnar ned sig efter arbetsveckan och man har bara börjat nafsa på den stundande helgen. Jag har skrivit om mitt SSB förut och nu återupptar jag det alltså. Ett halvt glas rödvin, Ella Fitzgerald och lite självdans.

Nu ska jag ge mig på att tillreda vegetarisk lasagne. Så blir det när man får gäst som inte äter (fd) levande ting. Förutom fisk. Men de kan inte andas på land så tekniskt sett kanske det inte räknas. Zucchinin är i alla fall död sedan länge och ska nu ätas opp. God helg!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Två nya kycklingar i hönshuset!

Nu tycker jag att det är dags för lite gladare toner här på bloggen! Det var väldigt mycket död där förra veckan så därför är

62. Evelina Forsell

Evelina Forsell gick stylistlinjen på gymnasiet. När det under tredje året var dags att göra ett projektarbete valde många av Evelinas klasskompisar att skapa ett portfolio, som de skulle kunna använda för att visa upp sin kreativa ådra för potentiella…

Sommarfredag i Stockholm

Hello world! Idag hänger jag i Göteborg och pratar på ”Världens farligaste möte” på Liseberg. Jag och Sanna gick ut på stan och käkade när