Idag gick jag på upptäcktsfärd. Jag hittade en sjö. Den har klippor och sandstrand och skog i närheten. Man kan grilla där. Och den ligger nära där jag bor. Jackpot.

3 svar

  1. Åh, vad ljuvligt!
    Jag önskar att jag också kunde hitta en liten pärla i närheten av mig… Här finns fan bara björkar, fästingar och humlor. 🙁

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Klappa hästmule på lunchen

Det är äntligen februari och årets längsta månad är förbi. Herregud så lång januari var i år. Mörk och isig och en massa ledsna dagar.