Det blev en lite annorlunda kväll ikväll. Vi har nämligen haft ett extrainsatt årsmöte med Influencers of Sweden! Så jädra smidigt att kunna sköta allt online och Cecilia har styrt allt med järnhand och stenkoll. Så skööönt att ha så kompetenta människor runt sig!

Om två dagar fyller InoS ett år. Helt sjukt. Det känns så mycket längre. Vi har hunnit med så galet mycket på ett år, när jag tänker på allt vi åstadkommit blir jag så stolt! Nu har vi alltså utökat styrelsen med fem personer så vi är nu NIO totalt. En liten blygsam ökning på 125%. Och nästa vecka ska vi ha två dagars kickoff med alla förtroendevalda, är SÅ taggad för det, få brainstorma och lära känna alla nya. 

Vi går in i en helt ny fas nu med garanterat mer växtvärk. Men bring it on säger jag bara. Nu kör vi!!

7 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vlogg: Rensar i mitt barndomshem

Ni kanske minns att jag i november var hemma i Övik och hjälpte till att rensa upp i mitt barndomshem? Det står nu tomt och

Mittåkläppen

Topptur till Mittåkläppen

Numera kan jag titulera mig bergsbestigare. Kläppklättrare. Fjällskuttare? Jag har i vilket fall som helst bestigit en form av kulle som är 1212 möh. Och

VLOG: Jag gjorde det igen! #fail

Förra veckan var jag i Göteborg och rände på Mediedagarna och Bokmässan och red på en häst. Så här såg det ut! Prenumerera på min