Idag är det första advent och julsäsongen är officiellt inledd. Självklart har jag fortfarande inte plockat fram en enda julpinal, men det är väl som vanligt, alltid ute i sista sekunden. Kanske hinner jag jag julpiffa lite ikväll.

Men först, sista dagen på filmfestivalen och jag och Jenny avslutar med ”Australia”. Jag är småbakis efter allt vin igår så en stor godispåse får nog följa med mig in i biomörkret.

Har ni julpyntat än?

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Som hemma fast lite bättre

Reklamsamarbete med Företagsbostäder Nej. Jag har inte flyttat. Tyvärr. Vore inte en sån här etagelägenhet drömmen?! Ni kanske minns att jag där i mörkaste december

Månadsrecap: Juni 2023

Hej och välkommen till juni, en av mina absoluta favoritmånader! Ljuset, grönskan, LIVET återvänder liksom på riktigt i juni. Så det blir en del juniromantiserande

71. Josefin & Vanja

Att Josefin Dahlberg och Vanja Wikströms gemensamma podcast ”Josefin & Vanja” är ett resultat av ett ”fuck it, visst vågar jag”-moment är inte direkt någon överraskning. Varje vecka peppar de här bjussiga entreprenörerna med personliga stories och …

OOTD: Mermaid

Klänning – Lindex | Location – Oneglia, Italien Tjenamors! Idag är det fredag och jag varit i Övik i precis drygt en vecka. Eller Övik