Från ”skjut mig” till ”jag älskar världen”.

Från ”skjut mig” till ”jag älskar världen”.

Gårkvällen blev inte riktigt som planerat då va. På grund av regn så sket vi i Gröna Lund och på grund av kö till månen blev det inga monstermän på Debaser. Ledsamt.

Men istället blev det avskedsöl för Angela som drar till Indien och jobbar i ett halvår (tråkigt) och sedan en liten öltur på Söder som resulterade i den obligatoriska 1,4 öl för mycket som blev tidig hemgång och ett jättesnurrigt huvud. Jag gick till exempel från ”skjut mig” till ”jag älskar världen” på twitter på en timme där runt midnatt. Det är kvickt jobbat. Mycket effektiv tös.

Telefonen var med så här får ni snabbreprisen.

Sanna, jag och Patrik på Marie Laveau för att vinka av Angela.

PA och Jessica.

Jag och den helt nya bekantskapen David. Säg hej till David! Här någonstans hade regnet tagit livet av mina lockar. Så passa på att ta farväl av dem med.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

95. Om att våga visa upp sig själv med Camilla Hamid

Det här avsnittet med allas vår bakningsälskande Camilla Hamid är fyllt till bredden med kloka insikter, syn på livet och sociala medier – förstås. Camilla berättar om hur hon från början aldrig visade upp sig själv på bild i sina kanaler, hur Matprise…

En torsdag i Hyde Park

Som ni vet var jag ju i London för två veckor sedan (första delen av den resan hittar du här) och på torsdagen hade jag

Vandring i magiska Linn O’ Dee

Välkommen tillbaka till Skottland! Till magiska tallskogar, porlande, kristallklara vattendrag och en mysig vandring i Linn O’ Dee! Minns ni snubben med äggen från förra