För jag har fått jobb på Siba,
för jag har fått jobb på Siba,
för jag har fått jobb på Sibaaaaaaa!
Fy fan va jag är bra!

(Melodi: För vi har tagit studenten)

Börjar på tisdag! Vill ni se mig i en löjlig röd väst, kika på in SIBA, Bromma Center!

21 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Sluta gnäll på influencerreklamen!

Igår poddade jag med YouTubern Felicia Aveklew (tyvärr strulade tekniken något kopiöst så vi måste spela in en gång till) och vi kom in på

Att utnyttja är inte att lyckas

Vet du vad som gör mig alldeles fly förbannad? Det är när företag hyllas som ”banbrytare” och ”framgångsrika” inom influencer marketing – när vad det

Sex ställen jag syns och hörs just nu

I och med släppet av ”Yrke: Influencer” så har jag ju blivit intervjuad lite här och där om boken!Nyhetsmorgon har ni ju redan sett och

GRATIS WEBINAR

Min stora nyhet!

– Reklam för min egen verksamhet – Äntligen. Idag får jag äntligen berätta för dig om något som jag jobbat stenhårt med i över ett