För jag har fått jobb på Siba,
för jag har fått jobb på Siba,
för jag har fått jobb på Sibaaaaaaa!
Fy fan va jag är bra!
(Melodi: För vi har tagit studenten)
Börjar på tisdag! Vill ni se mig i en löjlig röd väst, kika på in SIBA, Bromma Center!
För jag har fått jobb på Siba,
för jag har fått jobb på Siba,
för jag har fått jobb på Sibaaaaaaa!
Fy fan va jag är bra!
(Melodi: För vi har tagit studenten)
Börjar på tisdag! Vill ni se mig i en löjlig röd väst, kika på in SIBA, Bromma Center!

Igår poddade jag med YouTubern Felicia Aveklew (tyvärr strulade tekniken något kopiöst så vi måste spela in en gång till) och vi kom in på

Vet du vad som gör mig alldeles fly förbannad? Det är när företag hyllas som ”banbrytare” och ”framgångsrika” inom influencer marketing – när vad det

I och med släppet av ”Yrke: Influencer” så har jag ju blivit intervjuad lite här och där om boken!Nyhetsmorgon har ni ju redan sett och

– Reklam för min egen verksamhet – Äntligen. Idag får jag äntligen berätta för dig om något som jag jobbat stenhårt med i över ett
21 svar
Grattis tjejen! 🙂
Hurra, hurra, hurra! 🙂
Nää – åh vad kul!!!
Grattis grattis grattis!!
-:((((((GRATTIS!)))))):-
Stort grattis!
Du hittar säkert på ett sätt att hotta upp västen 🙂
Tack alla! 🙂
Grattis i massor!
gratulerar! 😀 och kram!
Många grattiskrammar till jobbet!!! =D
Och du, rött är ju ialla fall fint i förhållande till en del andra färger man sett i diverse affärer.
GRATTIS!!!!
Du kommer bli en grym säljare och vara snyggast av alla i din röda Siba väst!
Så det så!
Grattis!!
Carina > Sant! Rött är sött! :p
Mocca > Gud så söt du e! Kom å köp en tv av mig! :p
Kram på er alla! 😀
Åh vad jag blev glad! Grattis!! Det är du SÅ värd! Kramar och grattis än en gång!
Åhh….GRATTIS!!!!
Var själv på intervju idag så jag håller tummarna för mig själv nu 🙂
Åsa > Tack gumman, kraaaam!
Evelina > Åh, lycka till! *håller tummarna*
Stort grattis! 🙂 Och angående västen, allt klär väl en fin bloggerska? 😉
GRATTIS tjejen…vad glad jag blir………kul…
FY FAN VAD DU ÄR BRAAAA!
Wonderbart! Grattis till det nya jobbet =)
Stort grattis – och en massa lycka till!
*bockar och bugar* Tack allihopa!!