
Idag fyller min älskade mamma år! Jag ska förhoppningsvis dricka lite bubbel på ”Twilight”-premiären och skåla för mamsen, för några goa kakor och bullar blir det icke här. Så ät några för mig med, mamma! Älskar dig!

Idag fyller min älskade mamma år! Jag ska förhoppningsvis dricka lite bubbel på ”Twilight”-premiären och skåla för mamsen, för några goa kakor och bullar blir det icke här. Så ät några för mig med, mamma! Älskar dig!

Älskar när man har vänner som hör av sig och ba ”Linda, är du på kontoret? Vill du ha mat?” Å man ba ”EH JA!”

Inlägget innehåller annonslänkar. Även om sommarvärmen inte riktigt vill ära mig med sin närvaro så finns det ändå dagar som jag vågar på mig en

Jag har känt mig lite off sedan jag kom hem till Stockholm igen. Låg på energi och driv. Stressad. Gud, jag känner att jag skriver

Jag sitter på ännu ett tåg och ser Sverige susa förbi utanför fönstret. Vi passerade precis metropolen Floby. Jag är på väg till Göteborg för