Idag fyller min älskade mamma år! Jag ska förhoppningsvis dricka lite bubbel på ”Twilight”-premiären och skåla för mamsen, för några goa kakor och bullar blir det icke här. Så ät några för mig med, mamma! Älskar dig!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Herrejösses, det är ett recept!

Älskar när man har vänner som hör av sig och ba ”Linda, är du på kontoret? Vill du ha mat?” Å man ba ”EH JA!”

Frost

Jag har känt mig lite off sedan jag kom hem till Stockholm igen. Låg på energi och driv. Stressad. Gud, jag känner att jag skriver

Jag flyttar hem

Jag sitter på ännu ett tåg och ser Sverige susa förbi utanför fönstret. Vi passerade precis metropolen Floby. Jag är på väg till Göteborg för