
Imorse inträffade en historisk händelse. Jag provade min allra första macaron. En rosa. Direkt från Paris, Johanna hade tagit med sig. Hur de smakade? Like little pieces of heaven.
Men dagens bästa var Fridas kommentar. ”Vilka söta små hamburgare!”. Hamburgare av maräng. Helt okej.




2 svar
Jag lånade en bild ur din blogg här: http://finest.se/articles/article.php?aid=3147
Hoppas det är okej, ring mig direkt annars bara! 🙂 Länkade dig på sista sidan.
Inga problem. Tack för länken! 🙂