Jag är hungrig. Jag vill ha mat. Men jag är för utsvulten och orkeslös för att orka laga mat. Jobbig sits.

Kan klockan snart bli sex så jag får ringa mamma??

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Hur gick det med personkryssen?

Om man har suttit på små små pyttesmå nålar sedan valet? Kan hända. Det tar nämligen nån vecka eller två innan alla personkryss är räknade,