Jomen om man skulle cykla litegranna då.

Jomen om man skulle cykla litegranna då.

Spinning alltså. Holy mother. Om svett är fett som gråter så gjorde jag av med sisådär en hel ziljon fettdroppar idag. Kombinerat med ett corepass gav det kroppen rätt så rejält med stryk.

Jag har inte varit på ett spinningpass sedan någon gång i krokarna av Dackefejden och då hatade jag det. Intensivt. Men jag känner någonstans att jag kanske kan lära mig att, om inte älska det, så tolerera det. Vuxenpoäng?

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Den är som åskan som kommer rullande

Det börjar som ett litet litet irriterande stick. Som när den där bromsen bet mig på undersidan skinkan igår. Där i vecket där man knappt

Tre bra saker med mitt liv

Alltså jag är HELT tagen av alla underbara kommentarer på mitt inlägg om att jag flyttar hem till Övik. Fan va fina ni är!! Jag