Mysteriet med parfymflaskan

Mysteriet med parfymflaskan

I somras funderade jag på varför penseln i nagellacksflaskan inte är lika lång som flaskan och nu har jag tagit mig an nästa mysterium; parfymflaskorna.

Min J'Adore by Dior är snart inne på sina sista sprut, och trots att det är ca 5 mm kvar i botten av flaskan så kommer jag inte åt dem, eftersom den lilla ”slangen” som går ner i flaskan inte når ända till botten. What's up with that?? Där har jag ju säkert en 50-lapp i parfym som jag inte kan utnyttja på grund av mindervärdiga slangar! Nu får faktiskt Monsieur Dior lägga pannan i veck och komma på en lösning till detta världsliga problem.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Målen för 2020 – hur gick det?

Tjena tjena 2021! Hur är läget?! Här i mitt liv är det söndag den 3 januari och jag känner att det varit PERFEKT med långhelg

Mitt första politiska förtroendeuppdrag!

Idag ägde årets sista sammanträde för kommunfullmäktige rum i Övik. Det betydde också att idag var det dags för Den Stora Omröstningen. Omröstningen om Örnsköldsviks

Snö i Eldsmark

Första snön

Inatt kom den första snön till Eldsmark. När jag tittade ut tidigt, tidigt imorse låg snön vit över åkern utanför och de gulnade träden hade

Två nya kycklingar i hönshuset!

Nu tycker jag att det är dags för lite gladare toner här på bloggen! Det var väldigt mycket död där förra veckan så därför är