Nu är det jul, här i vårt hus (eller hur går den?)

Nu är det jul, här i vårt hus (eller hur går den?)

Jag julpyntade ju till slut i lördags, faktiskt första gången sedan jag och C flyttade isär, jag har liksom inte sett någon anledning tidigare. Men iår infann sig lusten så nu har här pysslats! Vad tycks? 🙂

Egenhändigt hopknåpat pynt i fönstret.

Lite rött i soffan och nya gardiner.

Morfarsmor har gjort duken. Och IKEA har gjort paketen.

Observera porrbelysningen på balkongen.

7 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Det är dags att gå vidare.

Igår meddelade jag medlemmarna att jag lämnar mitt styrelseuppdrag i Influencers of Sweden. Det var ett sorgligt beslut men samtidigt helt rätt.  Låt mig förklara.

Landat på landet

Hallå kompisar! Igår var min första ”riktiga” måndag i mitt nya hem, i Kvaved där jag ska bo ett tag framöver, tills jag hittar en

Gravid vecka för vecka

En helt ny resa – Gravid vecka för vecka!

Idag har jag en ruskigt spännande nyhet att berätta – jag ska nämligen vara med i YouTube-kanalen Gravid vecka för vecka! På den kanalen delar