Nästan ett guldkorn

Kapp Ahl är ett ställe där jag kan springa på små guldkorn då och då. Detta var nästan ett sådant, men den skulle varit lite större och lite längre. Ville ha den riktigt oversize och det var nog inte tanken med den. Men jag gillade ärmarna och ringningen, och självklart det härliga trycket!


Senaste kommentarer