
Getting ready to julparty! Syster hjälper med lockar.
– Bloggat från mobilen

Kisspaus i Sundsvall. Det snöregnar. Men det gör inget, för snart är jag hemma i Övik!

Den ena bilden har inget med den andra att säga.
Julfest imorgon och det blev mitt jobb att stå för nubben. Jag som aldrig dricker nubbe. Min mage pallar inte. Blir skitfull och spyr. Inte sånt man vill ha på en julfest bland tomtar och troll. Anyhoo. Jag ringde pappa. Han sa rysk vodka is da shit. Man blir skitfull och inte bakis alls. Så jag köpte det.
PS. Jag tog det stora vinglaset. Det är inte kiss. Det är Red Tree Chardonnay. Bra med stora glas. För när jag säger att jag bara druckit två glas så ljuger jag ju inte.

Fick paket av jobbet idag,vad tror ni att det är? En EU-moppe? Karlssons klister? En ponny??
Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska öppna det nu eller vänta till julafton. Ser ni hjärtat ovanför i:et? Hon e söt min chef.
Varför har jag konstiga röda prickar på kinden? Det är inte finnar. Faktiskt.
Nu ska jag lyssna på Sinatra och ta ett glas vin. Undra om det blir lättare (roligare?) att packa då.
Välkommen!
Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!
På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.
Senaste kommentarer