fredag, 19 december, 2008
3 kommentarer
Sista arbetsdagen är avklarad, skumpa till alla!
Ikväll ska här lyckas med konststycket att packa. För julafton och fest på nyårsafton och julfest imorgon, och släktmiddag på juldagen och middag hos kompisen och kanske en utgång till och kanske tillochmed träna en dag. Och så en massa myskvällar.
Mina favvo J.Lo-mysisar som jag köpte i New York 2003 har gått hål på. Med tanke på att jag bor i dem när jag är hemma ensam så var det rätt bra jobbat. Men var ska jag hitta ett par som är lika trogna tjänare? Och säg inte Juicy, för det har jag inte råd med.
Senaste kommentarer