Just like a Circus
Idag fyller Britney Spears 27 år och hennes nya platta ”Circus” kommer ut i USA. 10 år har gått sedan ”Baby, One More Time”, och jag har följt Brittan ända sedan första start. På ett sjukt sätt så bryr jag mig om henne, lite som en lillasyster. Vill att hon ska må bra och att det ska gå bra för henne, för jag tycker verkligen att hon verkar vara en mysig tjej innerst inne.
Jag såg precis dokumentären ”Britney: For the Record” som sändes på MTV i söndags (kommer att sändas på TV4 på lördag efter ”Stjärnor på Is” finalen), en väldigt välgjord, ärlig och känslosam dokumentär där Britney får prata öppet om vad som hänt det senaste året och visa vem hon egentligen är. Visst, det är säkert en passa härliga PR-trick inbakade i den, men den känns äkta. Hon känns äkta. Och älskar sina barn och hon älskar vad hon gör. När hon får frågan om hon tycker att hon lever ett konstigt liv svarar hon bara ”Konstigt? Jag vet ju inte av något annat, det här är ju allt jag någonsin varit.”
Ebba verkar inte speciellt imponerad av den ”familjekära och blygsamma” Britney. Men jag vet att iaf Kattis håller med mig, right? Vi tycker om Brittan i alla väder.
Ett helt inlägg (långt dessutom!) om Britney Spears. Ja, sån är jag.


Senaste kommentarer