Live från bajamaja-kön. Snart är det showtime!
– Bloggat från mobilen
Nu sitter jag här och äter stuvade makaroner och köttbullar med ketchup (kanske ska matblogga?) medan jag kikar på alla härliga bilder från gårdagens gala. Mina kommer imorgon, och en liten film också som jag ska klippa ihop.
Känner mig lite stressad för om en timme måste jag åka in till stan, och jag är INTE i något slags tv-vänligt skick. Jag ska sitta i publiken på Idol ikväll och kära Jempa (som är fotograf på spektaklet) har fixat platser till oss precis bakom juryn ”för maximal tv-exponering” som hon så fint uttryckte det. Skräckblandad förtjusning tror jag att man kan definiera min känsla som.
Japp, så var det etablerat. Silver äter stuvade makaroner.
Vad är det djur kan dö av? Choklad eller nått va? Bara så jag vet vad jag inte ska mata henne med för hon äter banne mig allt.
Silver har nu bott hos mig i en vecka och min lägenhet luktar hittills inte ett dugg kattpiss. Kors i taket. Jag antar att det lönar sig att rensa den där lådan två gånger om dagen. Må det hålla i sig. En sån där sprut-på-väggen-lukta-gott-pryl finns just in case.

Att vara hemma halv tre på en ”schoolnight” är kanske inte optimalt men så underbart roligt jag har haft! TACK till Ebba, Fredrika och gänget för en riktigt härlig kväll, och tack alla ni sköna bloggtjejer (och en kille) som jag träffade under kvällen, många för första gången. Jag känner mig grymt glad och inspirerad nu! 🙂
Nu ska här sussas och vilas fötter. Mer bilder kommer, promise!
Klänningen är vintage från Beyond Retro, väskan är Gucci, bälte från ASOS, skor från Steve Madden, och smycken från GD (från vårkollektionen 2009, en smygtitt!).
Välkommen!
Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!
På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.
Senaste kommentarer