Det känns som att jag ligger ett par dagar efter i mitt liv. Jag har ätit två mackor idag och suttit vid datorn i stort sett sedan jag klev upp (klockan halv tre..). Jag måste försöka släpa mig iväg och köpa något ätbart, för just nu så går jag på ångor.
En liten film från VR-galan och min alldeles egen prisutdelning kommer lite senare. Nu behöver jag näring. Eller godis. Vilket som.
Igår var jag, Vero, Lisa, Fredrik och Håkan på plats i Idolstudion för att skrika som fjortisar och njuta av våra 1,5 sekunder of fame. Jenny jobbar ju som fotograf på Idol och hade fixat publikbiljetter till oss. Vad hon inte visste var att vi hade en liten Idolkupp i rockärmen. Jepp, Lisa hade fixat en alldeles egen fan-skylt till Jenny som hon slet ut lagom till att vi blev inklippta i bild. Lyckad idolkupp; Check!
Som sist i hela bloggosfären har jag äntligen fått upp mina bilder från torsdagens gala. Jag, till skillnad för förvånansvärt många, hade en jättetrevlig kväll! Roligast var det självklart att träffa så många härliga bloggare, bland kvällens absoluta höjdpunkter fanns pratstunder med bl.a. Ebba, Hanna, Annika, Anna och Sandra (som delar min förkärlek till ”Röda Nejlikan”), vars bloggar jag läst och beundrat sedan länge men aldrig riktigt haft äran att träffa och prata lite med.
Jag fick även en väldigt trevlig pratstund med Fredrika från VR på efterfesten, vi diskuterade såklart bloggar och det kanonjobb de gör för Sveriges unga, bloggande tjejer. Jättehärlig tjej!
Efterfesten var helt klart kvällens höjdpunkt, Katrin rev av härlig retromusik i form av bl.a. Britney, Backstreet Boys och Spice Girls, det var ju helt omöjligt att stå still! Tycka vad man vill om Katrin, men snurra plattor kan hon! Jag, Mia och Sandra var kvar till stället i stort sett mattats av på bloggare och jag masade mig på sista bussen hem till Nacka.
Tack Ebba, Fredrika och Veckorevyn för en underbar kväll!
Förmingel på Anglais med Katta från Bjooti, Käthe och Alexandra Bylund från Malmö och så jag och Mia!
Senaste kommentarer