Vila var det visst?

De senaste tre dagarna har jag flängt omkring som en liten dåre, trots förkylning (vila är so last season), och nu kommer det tillbaka och biter mig i rumpegumpen. Satt halvt avdäckad med Petra på Soap Bar och åt lite innan Elle-mingel på Mulberry, där vi gled runt och klämde på väskor och deras nya skokollektion (bilder kommer imorgon). Efter det valde vi att åka hem och istället ta drinkarna när kroppen är mer samarbetsvillig.

Nu ska jag sova så att jag förhoppningsvis orkar jobba imorgon. Och kanske orka blogga lite med.

Brillorm

Jag är en av de lyckliga individer som än så länge fått behålla min perfekta syn. Ändå är jag sjukt sugen på att inhandla ett par snajsiga glajjor, bara för att det är snyggt. Detta trots att jag av någon lustig anledning blir smått åksjuk av att bära glasögon. Något med att jag ser bågen. Det är samma sak med hattar och kepsar. Jag är nog inte riktigt frisk.

Anyway. Tidigare idag var jag och bossen på möte hos en av våra solglasögonleverantörer, och efter mötet blev det en orgie i bågprovning. Bland favoriterna fanns Gucci, YSL och Marc Jacobs. Vad tycker ni? Passar jag som brillorm?

Min dag

Eftermiddag: Gossip Girl och juice med massor av c-vitamin

Kväll: Idol, leverpastejsmörgås och thé.

Däremellan: Snarka på soffan. Projekt tillfriskning?

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier