En till outfit

Den här hösten blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Precis som Ebba hade jag ju planerat att vara sådär härligt rosig om kinderna, mysa in mig i en massa stora koftor, dricka thé och måla naglarna i murriga färger. Nu står jag här med fnastorr hy och illrött (avskaft kanske ska tilläggas) nagellack. Inga roskinder så långt ögat kan nå.
Men jag har iaf coola örhängen.



Senaste kommentarer