måndag, 15 september, 2008
6 kommentarer
Två veckor kvar till löning och jag har bara några futtiga hundralappar kvar på kontot. Jag gick verkligen lös där på SKHLM! Oh well, det var ju roligt medan det varade. Även om det blir nudlar resten av månaden.
Så nu är det bara träning, nya tv-serier och webdesign som gäller. Jag ska försöka mig på ett litet nybygge av AJ, en layout till en kompis och kanske även en ny header här? Vem vet vilka galenskaper jag kan få för mig om jag ska sitta hemma i två veckor. Och hemma måste jag sitta, annars vet jag att pengarna kommer rinna mellan fingrarna på mig.
I ärlighetens namn ska det bli rätt skönt att varva ned. Det var ju det där med aktiv avslappning.
Senaste kommentarer