Waaaall-eeeee

Om du inte har sett Wall-E än, vad i hela friden väntar du på? Man blir alldeles varm i kroppen av den lille plåtburken som inte kan säga Eve utan uttalar det ”Eeev-aaaa”. Cutesy-cute. Jag kan inte säga mer, du måste se mästerverket själv.

Min andra hälft

Att hitta en DansAerobics-instruktör som passar ens egen nivå är ett riktigt projekt. Antingen är de för avancerade, för enkla, för oinspirerande eller har helt enkelt dålig musiksmak. Men nu har jag äntligen hittat en tjej som passar mig som hand i handsken! Pernilla på SATS i Nacka Strand är precis den energikicken jag behöver!

Jag är glad att jag gick på passet, förhoppningsvis jagade jag några baciller på flykt på köpet.

Woman with a Plan

Jag blir vansinnig på den här skiten som ligger i min kropp och vägrar bryta ut. Istället är jag helt mosig i huvudet, kan varken tänka eller göra. Och jag som ska dansa dansaerobics ikväll.

Jag hade ju en plan! Den involverade jobb till ca 18, sedan iväg till gymmet, dansa en timme, och att sedan efter en skön dusch glida ned i soffan med varma mackor, thé och Idol. Det ser inte ljust ut för planen just nu.

En klocka

Såg den här klockan hos Malin och tyckte den var rätt perfekt att ha på skrivbordet. Hade först tänkt ha den i sovrummet, men tydligen låter den lite när den byter minut och jag är väldigt lättväckt. Ni förstår problemet. Var in på Ur & Penn och taffsade lite på den, men den kändes lite väl plastig. Så nu funderar jag igen.

Utegångsförbud

Två veckor kvar till löning och jag har bara några futtiga hundralappar kvar på kontot. Jag gick verkligen lös där på SKHLM! Oh well, det var ju roligt medan det varade. Även om det blir nudlar resten av månaden.

Så nu är det bara träning, nya tv-serier och webdesign som gäller. Jag ska försöka mig på ett litet nybygge av AJ, en layout till en kompis och kanske även en ny header här? Vem vet vilka galenskaper jag kan få för mig om jag ska sitta hemma i två veckor. Och hemma måste jag sitta, annars vet jag att pengarna kommer rinna mellan fingrarna på mig.

I ärlighetens namn ska det bli rätt skönt att varva ned. Det var ju det där med aktiv avslappning.

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier