Fredag
Det var tungt i morse, men jag lyckades ändå kravla mig ur sängen runt sex-snåret och ta mig iväg till yogan som började kvart i sju. En liten guldstjärna till mig. Hunden var inte fullt lika jävlig som förra veckan och jag kom ihåg att andas nästan hela tiden. Det kanske finns yoga-hopp för mig med!
Jag är sjukt sugen att gå på BMB och se Björn Gustafsson på RAW ikväll. Men utan sällskap och utan pengar ser det mörkt ut med det. Någon som är rik och sugen på komedi? Ring mig.




Senaste kommentarer