But why?
När jag gick hemifrån imorse sken solen (därav shorts och solglajjor som nu skrattar mig rakt upp i ansiktet). Nu spöregnar det. Den typen av regn som studsar mot backen. Om jag har paraply med mig? Eller ens en jacka? Nope.
En annan tanke. Varför ska det vara så jävla svårt att börja träna igen när man gjort ett uppehåll? Jag skyller på att jag inte kan den nya koreografin på DansAerobicen. Det och att jag är hungrig. Och har projekt hemma som samlar damm och måste tas tag i. Vad skyller du på?


Senaste kommentarer