Göteborg!
Först skulle jag åka till Göteborg. Sedan skulle jag inte åka till Göteborg. Sedan ringde Jenny och sa att de inte skulle segla och bort seglade planerna om Pride-paraden och in trädde Göteborgsplanerna igen. Så imorgon blir det roadtrip. Jag och tre tjejer till åker ner, de ska på U2, jag ska leka med Jenny och partaja på lördag. Ska bli jättekul att träffa fina flickan igen!
Min katt springer just nu ut och in på balkongen som en galen och det spöregnar ute. När hon kommer in gnider hon sig entusiastiskt mot mig i soffan och ser sådär busigt upprymd ut. Vem vet vad som rör sig bakom de där gula ögonen.

Jag och Jenny i Borås på den gamla goda tiden.
Fan. Nu fastnade jag i att titta på gamla bilder. Då jag var lycklig och smal. Jävla skit. Bortbortbort!

Senaste kommentarer