Ett steg närmare skolbänken
Jag har aldrig i hela mitt liv pluggat på högskola, bara en liten stackars KY-utbildning där jag ingick i andra årskullen, så det hela var inte överdrivet organiserat ännu om man säger så. Snart ska jag, på min ålders höst, bli student igen efter 8 år i arbetslivet, dock bara på deltid. Jag ska läsa en distanskurs i Marknadsföring samt en kvällskurs i Argumentation och Debatt. Och när jag läser om allt det innebär att börja plugga igen känner jag mig helt överväldigad! Bara det faktum att litteraturen är ett mindre rån och att man nästan måste gå en kurs i hur man ska gå en kurs. Så om ni inte ser till mig så mycket i höst så beror det på att jag sitter med näsan i böckerna eller är på jobbet, det kommer nog inte finnas så mycket tid över till annat, om man ska tro introduktionsbreven.
Måste man betala kåravgift om man läser på distans tro?




Senaste kommentarer