Där drömmarna bor
Jag möblerade om mitt sovrum igår. Det har blivit ett par vändor men jag har aldrig blivit riktigt nöjd eller känt mig riktigt trygg i mitt sovrum. Den här gången jublar jag lite inombords, för äntligen börjar det kännas som jag. Här får ni en liten guidad tur.

New York måste självklart vara med på ett hörn. Det drar lite från fönstret, men jag gömmer mig i de fluffiga kuddarna.

En jättegammal telefon som jag köpte på loppis i Ulricehamn. Medicinlåda och en påminnelse.

Kläd, -sko, och -väskhästen. Och smyckena på byrån.

Äntligen har jag fått upp tavelhyllorna. Blev så himla fint.

En bild på mig i pappas gamla rallybil och en bild från London när jag träffade Julia.

En bild på en hand som jag hittade på nätet. Och en bild på Gamla Stan.

Mitt nattduksbord, min brudkista som min morfar har gjort och som jag fick när jag var elva. En bild på min söta familj och en massa värmeljus. En fin klocka. Och Stieg Larsson. Och en uppmaning. Let's make better mistakes tomorrow.
Visst har jag det fint?

Senaste kommentarer