En observation
Katrins blogg har blivit så mycket roligare sedan hon började dejta Bingo. Det finns bilder på honom i paljettdräkt. Och hon fattar ingenting. Det är ju skitkul.
Katrins blogg har blivit så mycket roligare sedan hon började dejta Bingo. Det finns bilder på honom i paljettdräkt. Och hon fattar ingenting. Det är ju skitkul.
Det blev till slut så att Hyndan får följa med till Övik i helgen med. Då har jag faktiskt ingen ursäkt att inte vårstäda och tvätta henne. Pimpa my ride lite typ.
Igår morse gick det finfint, klockan 10 över sex skuttade jag ur sängen som skjuten ur en kanon. Imorse gick det segare, klockan 5 över sju rullade jag ur sängen, smågrymtandes. Imorgon undrar jag om jag tar mig upp överhuvudtaget.

Titta vem som ligger längst upp! Titta, titta!
Update: Men.. nu har jag halkat ner igen. Under IMDB och Wikipedia. Men det duger ändå. 😉
Om ni undrar så kramas jag med familjen och har inte så mycket tid att blogga. Men jag kan visa vad vi gjort i helgen.

I lördags kom mamma, syster och morbror. Syster hade kört övningskört lastbil 40 mil. Syster e cool.

Sedan åkte vi till Waxholm och åkte bilfärja. Bilfärjorna var lite läskiga men det gick bra.

Mamma tog kort.

Waxholm var soligt och fint.

Igår åt jag och mamma fruktansvärt mycket kolhydrater på Moderna Muséet. Efterrättsbordet var inte att leka med.

Vi hade jättefin utsikt över Djurgården.

Efter brunchen promenerade vi längs med Skeppsholmen bort till Nybrokajen. Vi såg jättemånga husbåtar..

.. bland annat den här som höll på göras sommarfin.
En finfin helg med andra ord.
Välkommen!
Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!
På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.
Senaste kommentarer