På söndag blir det jättebrunch på Moderna Museet för mig och mamma, en av Stockholms bästa brunchställen enligt A Perfect Guide. Ska bli kul att testa något annat än favoriten Sirap. Här ska knarkas kolhydrater!
Vilket är ert favoritställe för brunch i Stockholm?
Idag hade jag tänkt försöka mig på en sån där ”ett foto i timmen”. Jag fattar inte hur folk orkar, jag blev döstressad! Så det höll bara till lunch ungefär. Men jag bjussar på de bilderna iaf.
07.11 – Uppstigning. I lite av en koma. Man KAN bli bakis på en saftdrink.
07.46 – Roar Silver lite.
08.40 – Åker för ovanlighetens skull kollektivtrafik och hinner därför läsa Metro.
10.30 – Efter frukostmöte på Östermalm.
12.20 – Lunchmöte på Sveavägen.
Sedan stressade jag ur och glömde helt bort att fota. Jag kan göra om det en vanlig dag så får ni se åtta bilder från mitt kontor istället. Det blir väl spännande.
Igår var det så dags för Beyonce och hennes alter-ego Sasha Fierce att inta Globen. Och även fast jag kanske inte håller med Aftonbladets över-euforiska recension som jag skrev om igår så gjorde Beyonce ett riktigt bra jobb. Hon har en pipa olikt något jag hört tidigare live och sjunger, dansar och showar utan någon större ansträngning. Det är en bra show, snyggt koreograferat och rätt tajt (så när som på den något för långa balladdelen).
Det jag kan säga att jag saknar är publikfrieriet. Det är väldigt många nya låter som kanske inte alla hört och jag saknar dialogen med publiken. Det hela är väldigt inövat, det hade inte skadat med lite impulsivitet (eller iaf, fejkad sådan). Men som sagt, det är snyggt, och en väldigt stark trea. Under ”Single Ladies” och avslutande ”Halo” är det nog uppe och sniffar på en femma.
Beyonces lårmuskler får dock definitivt en femma. Damn!
Tack till mina underbara flickor för en finfin födelsedagspresent!
Självklart bjussar jag även på ett litet videoklipp – enjoy!
Senaste kommentarer