If you liked it then you should have put a ring on it.

Ikväll spelar Beyonce i Globen och jag, Soffis och Jenny kommer finnas på plats och skaka rumpa!
När jag läser recensionerna från Göteborg blir jag lite förvirrad. Aftonbladets recensent är euforisk och ger utan att blinka Beyonce fem plus. Expressen är mer återhållsam och ger superstjärnan blygsamma två getingar. Själv kan jag hålla med ”kalleban” som kommenterar på Aftonbladets recension att det luktar lite ungdomsfanatism och fangirl av den. Eller kan det vara så fantastiskt att Beyonce inte gör något fel? I'll let you know.

Senaste kommentarer