Nödig?



Roligaste toalettskylten finns på NK Marknad. Fnissigt värre.

Det man inte har i huvudet…

Jag vet att jag har ett möte imorgon bitti på NK. Men jag minns inte vilken tid det var. Vilket betyder att jag måste åka till kontoret först och kolla kalendern och sedan åka in till stan. Så går det när man glömmer att synka datorn och telefonen. Dessa ilands-problem.

Ett litet steg från dårhuset.

Just nu är jag skrämmande nära att vrida nacken av min katt. Ett så jävla irriterande oväsen och jag får inte tyst på henne! Imorgon bitida är det jag som ringer och fixar en knipsar-tid hos närmaste veterinär. Om jag inte blivit vräkt på grund av oljudet innan det det vill säga. Eller blivit galen. Galen!

Det strippande läppglanset (en helt vanlig fredag)

Ibland undrar jag om Östermalm och Söder ens ligger på samma planet, än mindre i samma stad. En kväll som började bland kollegor på något stela Östermalm och Hotellet, slutade på ett galet Kellys med ett gäng underbara tjejer (och en man) och en något bisarr fokus på ett strippande läppglans. Häng med!

090508-01

Madde och jag är glada..

090508-02

…kanske inte så konstigt med tanke på fri tillgång till Pimm's!

090508-03

Hela Details-gänget!

090508-06

Sedan bar det av till Kellys där jag kramades med fantastiska Mia, Kattis och Helena. Att hitta Sveriges två största skönhetsbloggare och en av de största shoppingbloggarna på hårdrockiga Kellys, otippat? Jag däremot. Glam likey myself some hårdrock.

090508-04

Yo?

090508-08

Rock on! Mr & Mrs Bjooti.

090508-05

Mia ser liiite rädd ut. Kattis är mest pussgalen.

090508-07

Tack tjejer för en underbar kväll!

Just! Får ju inte glömma det strippande läppglanset.
Varning för känsliga tittare. Fulla, fnittrande flickor förekommer.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=dxXfkg81ejw]

Change of plans.

Även fast jag högt gapade hela kvällen igår om att ”jag ska träna imorgon bitti!!” så blev alkoholintaget lite för stort för att jag ska känna mig sugen på att skutta runt och piruetta såhär på lördag morgonen. Två träningspass fick räcka den här veckan. Men jädrar i min lilla låda så kul jag hade igårkväll! Bilder kommer (muahahaha) men först måste jag dricka en balja te.

Silver löper igen. Och det är, om möjligt, ännu värre, högljuddare och mer påträngande än förra gången. Nu blir det banne mig till att knipsa. Någon som vet någon bra och billig veterinär i området?

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier