onsdag, 6 maj, 2009
Inga kommentarer
Idag tänker jag göra något så originellt som att plagiera mig själv. För det här som jag skrev i september 2006 stämde ohyggligt bra med hur jag kände idag.
Jag trodde helt allvarligt att jag skulle falla på ansiktet när jag knallade nedför trapporna, de fyra våningarna ned från gymet. Benen var som spaghetti och jag bara väntade på att de skulle ge med sig och jag skulle segla som en vante med huvudet före. Men det gjorde inget. Endorfinerna dansade can-can i skallen.
Det är BodyPump vi pratar om. Jädrans vad jag tränar. Det är faktiskt så att jag förvånar mig själv. Försöker inte ens komma på 100 ursäkter utan gör som Nike. Just Do It.
När jag kom hem fastnade jag i telefon i en mindre evighet så nu när klockan slagit 22 ska jag avnjuta makaroner och korv och ett avsnitt Californication.
Senaste kommentarer