Vad händer där uppe?
Trött, deppig och omotiverad. Den här vårdepressionen har verkligen satt sina sylvassa klor djupt i mig. Det enda som funkar är jobbet (och tur är väl det) men i övrigt så vill jag bara dra täcket över huvudet (och äta lite mer godis).
Något bra tips om hur man krälar upp ur skiten och börjar bry sig om någonting igen? Jag väntar spänt.
Senaste kommentarer