En helg på byn

Imorgon tar jag mitt charmigaste själv och Hyndan och drar till Nyköping för att hälsa på Soffis. Vi ska festa. Fjortisstyle. Köpa partytoppar och gå på bolaget (okej, över-20-fjortisstyle). Dricka vin och sminka oss. Ta partybussen in till stan. Gå på lokalhaken och skaka rumpa. Och flirta en hel massa.
Planen är ju att jag ska träffa min Prince Charming i Nypan. Stockholms dejtingklimat är pest, så nu ska ska jag leta grönare gräs i Nypan. Fast egentligen är det bara ett svepskäl för att få festa loss i en småstad. Det är som Lemon Bar. Fast på riktigt.
Så, nu återstår bara frågan; ska jag vara tjejsnygg eller killsnygg?






Senaste kommentarer