Guldgrävare

Det var en liten, men tapper skara som gjorde mig sällskap igår för att shoppa Gold Digger-smycken och dricka alldeles för mycket rödvin (jag tyckte inte jag drack så mycket men huvudet imorse tyckte annorlunda). En riktigt supertrevlig kväll som slutade i överkonsumtion för samtliga parter. Med sådan kommer dock obeskrivlig lycka. Konstigt det där.

090307-gd-01

Monika var superfin i håret och matchade med blingiga ringar.
Kattis valde nitar. Inte en shocker direkt. 😉

090307-gd-02

Lisa lekte med Silver och visade upp sin nya snygga mobbe.

090307-gd-03

Jag och Kattis hejade på Amy Diamond. Det gick åt pipan. Jag och Monika hade även kvällen till ära på oss samma klänning. Vi hade ringt varandra innan och bestämt. Jo. Det är säkert.

Egokick

Fler dagar än de flesta så har vi alla issues med hur vi ser ut. Det putar här och där, håret samarbetar inte någonstans och finnarna ploppar upp som lökar ur jorden. Men så finns det sådana där dagar då allt bara klaffar. En sådan hade jag i fredags kväll. Håret funkade, mejken blev perfans och i min nya reafyndade kavaj från MQ kände jag mig faktiskt riktigt snygg. Att sedan både maten och sällskapet var formidabelt (en vettig Cosmo kunde de tyvärr inte göra, men jag förlåter dem) var ju bara ett par underbara plus i kanten.

Jag bitchar så ofta så jag kände att ett självälskande äckelinlägg var på sin plats. Sådär. Varsågod.

Vänta. En egobild också.

090306-ego

Sådär. Nu är jag klar.

Att vara nörd

Vet ni hur mycket jobb det är att vara en all-in nörd? Jag har suttit hela dagen och klippt film, lagt upp bilder och videoklipp, gjort en löjligt stor uppdatering på sajten, uppdaterat Twittern och Fejsboken och alla möjliga Julia Roberts-kanaler. Promotioncirkusen är på högsta växel och imorgon åker jag till London för att närvara på presskonferensen för hennes nya film ”Duplicity”.

Det är rätt gött att vara nörd just nu.

Saturday night

Imorrn ska jag tvätta och blogga så det ryker om det, pråmmiss. Men nu ska jag sova. En härlig kväll med GD-utförsäljning, nöjda kunder och en massa vin har avnjutits. Och katten hade inte hoppat från balkongen, som jag trodde en stund. Hon får dras med mig en stund till.

Sov gott.

TGIF



God helg!

På väg till Guru för middag och några drinkar med Petra. Den här helgen kom inte en sekund för tidigt!

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier