tisdag, 10 mars, 2009
5 kommentarer
Jag tyckte jag var smart när jag lämnade kontanter och visakortet hemma. Med kreditkortet var jag säker, inga överraskningar.
Så kom jag till London, i landet där pinkoder är Gud. Och med tanke på att jag ingen sådan har på det kortet så var jag screwed rätt snabbt.
Så där stod jag, utanför Liverpool Street och kände paniken stiga samtidigt som jag desperat försökte hitta en taxichaffis som tog kreditkort utan pinkod.
När jag till slut hittade en som kunde göra ett undantag, och även fixa så att jag fick lite cash, så såg han självklart möjligheten att göra sig en hacka på historien. Skönt. Resan har inte ens börjat än och jag ligger redan back
Hur långt klarar man sig på 50 pund? Jag vette fan vad jag ska göra nu. Jag vill bara gråta men måste försöka sova lite så att jag orkar med äventyret som blir morgondagen.
Jag läste i något horoskop att idag skulle vara min turdag. Vilket jävla skämt.
Senaste kommentarer