Funderar högt
Hmmm… jag kanske måste slå till på fransväskan ändå. Innan den också försvinner i tomma intet. Jag har ju faktiskt 25% rabatt just nu.
Fransar. Mmm.. känns bra.
Hmmm… jag kanske måste slå till på fransväskan ändå. Innan den också försvinner i tomma intet. Jag har ju faktiskt 25% rabatt just nu.
Fransar. Mmm.. känns bra.

Först var det sandalerna från Din Sko och nu har jag missat den här underbara bandgeekjackan från Gina Tricot med!
Varför åkte jag till London för? Och missade alla härliga budgetfynd. Goddammit.
Om jag har PMS? Ett släng kanske.

Mellon i lördags avnjöts hemma hos Vero i Bagarmossen tillsammans med goda vänner, rödvin och thaimat. En apbrun Jempa, nyss hemkommen från Asien, flashade sin nyförvärvade förlovningsring och Vero prickade in vinnaren långt innan vi andra satt där med hakan runt knäna. Hon är nog lite sur för att hon inte satte den där pengen på Malena nu.
En fin lördagkväll helt enkelt.

Nu grämer jag mig verkligen. Provade den här i Sickla innan jag åkte till London, gillade väldigt mycket men tänkte att ”jag ska ju till London, jag köper dem när jag kommer hem om jag inte hittar något där”. Och nu är de slut. Fuckfuckfuck. Det var ju den perfekta sommarsandalen. Jag sörjer.

Ni missade väl inte det supersnygga halsbandet/armbandet som Jessica hade på sig i ”Let's Dance” i fredags. Gold Digger såklart. 😉 Här som halsband. Alltid skitsnyggt.
Välkommen!
Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!
På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.
Senaste kommentarer