onsdag, 4 mars, 2009
7 kommentarer
Igår blev jag officiellt bloggkändis. Lite iaf. Pia kände igen mig på SATS (när jag verkligen var i mitt esse, råsvettig och helt slut efter ett danspass). ”Du bloggar va?”. Ehh, eh, ja, det gör jag väl?
Det är verkligen helt sjukt att det där ute finns folk som läser det jag skriver. Vissa av er känner jag bättre och andra har jag ingen aning om vilka ni är. Men ni har mer eller mindre järnkoll på mig. Det är så smickrande och samtidigt otroligt surrealistiskt. Och ganska fint. Jag gillar fint.
Tack Pia för att du läser och för att du hälsade. Jag blev så glad så glad. Och Silver mår bara fint. Tackar som frågar.
Och ni andra som läser men jag inte känner, kan inte ni också säga hej? Vilka är ni? Varför läser ni? Jag vill ju känna er lite med.
Senaste kommentarer