
Kan du gissa vad jag gjorde igår?
Kom igen, give me your best shot!
Som ni kanske sett på min Twitter *hinthint* så är jag i hemma hos familjen i Övik i helgen. Laptopen har jag medvetet lämnat hemma i Stockholm just för att jag inte ska sitta klistrad vid datorn utan istället umgås. Och kanske hinna läsa lite. Men jag kommer att twittra med jämna mellanrum ändå så häng med där! Det kommer bli mycket bebisar, idag träffade jag Jessicas lilla Silea för första gången och imorrn blir det dop av min Gudson. Babys, babys all around!
Så här låg hon hela resan, lugn som en filbunke och bara snarkade. Nu däremot är hon en jamande duracellkanin som redan rivit i ett par blommor. Making up for lost time?
Vad tyckte ni förresten om videobloggen? Kul eller too much?
Nu bär det snart av till Ö-vik! Ett möte med Plaza Kvinna ska bara avklaras först.
Jag känner suget att testa mitt nysignade konto på Qik under resan. Där kan man alltså sända video live med mobilen. Technörden i mig får nästan orgasm över denna fantastiska tjänst. Så spana in Qik, kanske dyker jag upp någonstans längs E4:an.
Det här med tävling var ju verkligen tha shit för att dra besökare. För tillfället har jag 58 (!!) kommentarer på min allra första tävling och det är rekord till månen och tillbaka. För er som ännu inte hunnit sajna upp er så får ni här er chans, tävlingen håller på till och med lördag, sedan blir det inga sminkchanser för er.
Om du inte vill lita på turen så får du just nu 15% rabatt hos Yves Rocher om du uppger koden absolutglam när du handlar. Lite nytt vårsmink sitter ju som ett smäck nu när det börjar bli ljusare ute (halleluja)!
Och så vill jag självklart passa på och säga hej och välkommen till alla nya besökare som kikat in för att sätta tilltro till Fru Fortuna. Hoppas ni stannar kvar och hänger en stund.

Välkommen!
Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!
På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.
Senaste kommentarer