På väg till släktträffen. Ser jag inte sjukt representativ ut?
Härliga fredag, välkommen. Idag är hjärnan totalt kaputt. Kålisar be gone. Jag har jobbat tre dagar och är redan redo för semester. Tröttheten segar ner mig i snigelfart.
Ikväll blir det mys i soffan hos Soffis och Melvin. Första myskvällen (vanligtvis likamed frossakvällen) på lchf. En utmaning. Om jag är taggad? Som fan. Visst.
Imorgon ska jag på kusinträff i Solna. Fast jag inte har några kusiner. Kan tyckas lustigt. Men det är ju inte mina kusiner. Det är mammas kusiner. Och morfars.
På söndag skulle jag ha åkt på IKEA. Men det blev inställt. Så nu ska jag nog tvätta istället.
Så, nu vet ni vad jag ska göra i helgen. Vad ska ni hitta på?
Den här dagen har varit det bästa av två världar. Jag har haft superroliga möten, hängt på SVT med Let's Dance-programledarna och style-assat lite (får jag coolerspoäng nu?) och kramats lite med Li. Å andra sidan så tar den här kolhydrats-detoxen död på mig. Huvudvärk och allmän kortslutning i hjärnan och nu är det meningen att jag ska ställa mig och laga värsta super-duper-middagen? Jaja, jag flyttade tvättiden iaf, att tvätta hade nog betytt slutet.
Tjohoo vad min besökarstatistik flög i höjden när Cissan länkade mig. Tack för det televerket! Kanske en och annan till och med hänger kvar och leker en stund?
Välkommen!
Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!
På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.
Senaste kommentarer