Back to work!
Imorgon är det tillbaka till verkligheten och rakt in i karusellen igen. Ska bli superkul. Faktiskt. Bara en liten gnutta ångest. Men betydligt mycket mindre än jag trodde att det skulle vara. Väldigt bra.
Imorgon är det tillbaka till verkligheten och rakt in i karusellen igen. Ska bli superkul. Faktiskt. Bara en liten gnutta ångest. Men betydligt mycket mindre än jag trodde att det skulle vara. Väldigt bra.
Min dag i bilder.

Det var tio grader kallt och träden var vita.

Jag och bror åkte buss.

Sedan åkte vi gammalt tunnelbanetåg.

Vi åkte till Gamla Stan..

…där vi gick på Sci-Fi-bokhandeln. Jag hittade en spegel i taket…

…och Johan fingrade på böcker.

Sedan gick vi in till city. Mina lår förfrös. Så då gick vi till SOUK och jag provade klänningar på Beyond Retro.
Sedan åkte vi hem. Det har jag ingen bild på.

Grävde fram min gamla Nikon D70 och tog den här bilden. Bjootiful.
Julkoman håller i sig. Lustigt med tanke på att julen är over and out (fast inte riktigt out, har inte plockat bort den än). Man tycker ju koman skulle ge med sig då med? Jag börjar bli otroligt less på skräpmat. Jag välkomnar vardagen med öppna armar. Undra hur det ska gå att kliva upp bara.
Idag är det 12 grader kallt ute. Det är rätt kallt. Jag hade tänkte långpromenera i stan men nu börjar jag få kalla fötter (hahahahaha.. hrm..).
And by the way. Lillebror är på besök till onsdag så om jag inte bloggknarkar så vet ni varför.
Har surfat runt hos Mia och är nu så inspirerad att jag kan gråta. För det fastnar liksom där. Jag kommer inte längre. Kan inte göra praktik av teori. Fast i mitt inspirerade sinne. Vill så mycket men gör så lite. Varför? Om jag det visste.
Välkommen!
Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!
På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.
Senaste kommentarer