Okej, jag trodde att vi skulle åka halv tre, nu visar det sig att vi ska åka halv två, vilket betyder att jag har 20 minuter på mig att göra kakmonstret (jag) representabelt och hinner därför inte ladda upp bilder från gårdagen. Gråt inte, de kommer senare.
Jag fick en våg iaf. Men det är okej, för jag önskade mig en. Femtonde nyårslöftet gillt?
Bara så ni vet så kan ni även följa min blogg med bloglovin!

Loggade in på minpension.se för första gången på ett år (vuxenpoäng så det bara skriker om det) och möts av detta. Inte sådär överdrivet upplyftande såhär på juldagen.
Välkommen!
Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!
På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.
Senaste kommentarer