Igår när jag gick hem från jobbet tog jag en annan väg och hittade världens mysigaste lilla stig längs med vattnet där alla båtar ligger. Utan ett moln på himlen och med den nyfunna semestern i bagaget fingick jag, fotade lite, satte mig ner och njöt en stund och lyssnade på vågklucket. Till och med lite saltvattendoft svepte förbi lite kvickt. Underbart.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

10 bilder sedan sist

Imorse strax efter fem satt jag i bilen på väg till flygplatsen. På raksträckan precis innan man kommer fram till landningsbanan var jag tvungen att

Skidpremiär!

Så här vill jag känna mig 2022. Modig, fri och full av livslust! När Sara tog den här bilden på mig i onsdags hade jag