Aldrig mera vacker

Om jag aldrig någonsin mer hör James Blunts ”You're beautiful” så vore det för tidigt.

Vilken låt är du sådär äckeltrött på?

När kärlek och sorg går hand i hand

Det har varit en helg full av känslor. Översvallande känslor. Tårar, skratt, sorg och mycket kärlek.

Jag fick verkligen en slag i ansiktet av verkligheten när något som bara inte får hända, hände min bästa vän. Hon förlorade igår en av dem som stod henne närmast i livet och sorgen som jag kände i henne var.. obeskrivlig. Jag ville bara ta det onda ifrån henne och göra henne hel men det fanns inget jag kunde göra, inget jag kunde säga för att få smärtan att försvinna, för att få allt att bli som vanligt igen. För allt var för alltid förändrat.

I den stunden insåg jag hur otrolig tur jag har. Jag hade en hel drös av dem jag älskar här hos mig. Min mamma, min syster, C och hans föräldrar. Jag ville bara hålla om dem alla och aldrig släppa taget, krama dem och pussa dem och överösa dem med all kärlek som jag har inom mig. Varför hålla tillbaka med sådant? Jag har sagt till min familj flera gånger den här helgen att jag älskar dem, och ändå är det för få gånger. De åkte tillbaka hem till Norrland för några timmar sedan och jag saknar dem redan. Jag älskar er mer än något. Glöm ALDRIG det!

Och till min älskade vän. Jag finns här för dig närhelst du behöver mig. Var stark och håll om de du älskar.

Alla Helgons Dag

Moppet, Marskatten, syster N och syster L, jag tänker på er i denna svåra stund. Nu är han bland andra som han, de andra helgonen. Hoppas att det kan vara en tröst, om bara än en väldigt liten. Älskar dig, Moppis min.

Snart är de här!

Nu kommer de snart! 😀 jag har inte träffat mamma sedan i april så det ska bli sååå härligt att mysa med henne och syster yster i helgen! Här är det städat och fint, jag har diskat och tvättmaskinen är i full gång! Jag har lockat håret och klätt mig mindre sunkigt än vanligt för en hemmakväll! De vet inte om att jag har färgat håret så det ska bli intressant och se deras reaktioner!

Oj va många utropstecken.

!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag tända ljus och kicka mysfaktorn up a notch!

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier