Min nya tandkräm smakar lakrits. Och min örtagårdaskinka smakar leverpastej. Är det smaksinnet som spelar mig ett spratt nu? Smakförändringar var något som faktiskt fanns biverkningslistan.

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vecka 32 | Från ångestdjup till höstpepp

Vecka 32 var en resa. Från avgrundsångest när jag kom hem från Övik till relativt pepp ändå inför höstterminen som väntade runt krönet. Jag är

Sorgen över att nu är det slut

I år slår den hårt. Post-vacation-blues. Efter-semester-depressionen. Upplevelsebaksmällan. Sorgen över att nu är det slut. Jag har nu varit inlåst (mer eller mindre frivilligt på

Surströmmingslördag

I lördags vankades det surströmmingskalas i Kvaved. Så jag tog på mig en kjol och en liten röd väska och åkte till mitt gamla hem

60. Maria Soxbo/Husligheter

Maria Soxbo är journalist och sedan ett decennium tillbaka bloggare på husligheter.se. Maria har varit i centrum av bloggosfären sedan sin tid som chefredaktör för Modette för 10 år sedan och har även skrivit en bok om modebloggsfenomenet, ”Dagens…