Min nya tandkräm smakar lakrits. Och min örtagårdaskinka smakar leverpastej. Är det smaksinnet som spelar mig ett spratt nu? Smakförändringar var något som faktiskt fanns på biverkningslistan.

Vecka 32 | Från ångestdjup till höstpepp
Vecka 32 var en resa. Från avgrundsångest när jag kom hem från Övik till relativt pepp ändå inför höstterminen som väntade runt krönet. Jag är



Ett svar
Låter som smaklökarna fått lite fnatt. Att förvänta sig en smak och känna en annan. Hur gör man då när man längtar efter en viss smak. Tar ju tid att lära om liksom