Snart är min TV normal igen!

Snart är min TV normal igen!

De tre längsta månaderna i mitt liv har kommit till en ände. Strejken är över!

Gimme Gossip Girl! Gimme Grey's Anatomy! Gimme Desperate Housewives! Gimme moore!

4 svar

  1. Finally!
    Jag har i ren desperation börjat att titta på mer och mer serier och självklart så tar de alla slut då det inte har kunnats göra ngr mer avsnitt pga denna strejken.. så nu sitter jag och följer runt 10 serier..och nu har jag planer på att börja titta på en ny..kommer bli bra jobbigt nu när alla sätter igång igen och jag ska hålla reda på dem.. -major i-landsproblem – 😉

  2. Amen, säger jag! Det var banne mig på tiden. Jag höll på att hoppa ut genom fönstret. Eh, så farligt var det inte. Sambon och jag såg filmer i stället. Men jag saknar ju mina serier. Kram gumman

  3. KATE:
    Haha! Jag känner igen det där! Några till har fått klämmas in, men faktiskt ingen som jag inte MÅSTE se. Men härligt med tidsfördriv. Iiii-land!

    MAJA:
    Älskar filmer, men serier på 40 minuter är så härligt lagom långa.

    MARIA R:
    NuuuuU!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Min dator har kraschat!

Igår satt jag och skulle uppdatera till senaste operativsystemet på min MacBook Air från stenåldern (ca 2014). Det tuggade på fint tills det plötsligt en

En helg med händerna i jorden

Nånstans i mitten på maj började mitt hem se ut så här. Och jag började få lite panik. För när plantorna liksom når upp i