
Vad fan håller jag på med?! #41 – Våra bloggstrategier 2018!
2018 har smygit igång och i förra veckan pratade jag och Alex om våra bloggstrategier för det nya året och Alex coachade mig kring hur

2018 har smygit igång och i förra veckan pratade jag och Alex om våra bloggstrategier för det nya året och Alex coachade mig kring hur

Efter två veckors uppehåll är jag och Alex tillbaka med ”Vad fan håller jag på med?!”. Alex har varit i Tyskland med en supersjuk Mio,

De flesta vinterdagar försvinner i ett virrvarr av kalla tår, snoriga näsor och mörker. Men sedan finns det de där dagarna då man faktiskt tar

Ska precis iväg på mitt första terapisamtal men måste bara posta detta innan. OH MY GOD. Peppen är liksom orimlig. Har du sett säsong ett?