Michaela har skrivit så himla fint om kärlek och om att det är så mycket bättre när man vet att det är på riktigt än där i början, när man är nervös och inte vet och allt mest bara är jobbigt. Nej, jag håller med henne. Det allra bästa är att somna bakom honom sniffandes i hans nacke och fläta ihop benen precis som man vet att man tycker om. När man kan minnas den där doften fast han inte är i närheten. Länge, länge efter att han är borta.

2 svar

  1. Halloj! Jag har läst din blogg i ett år ungefär, och undrar hur man gör om man vill göra anspråk på lösenordet till dina låsta inlägg? Är det omöjligt eller kan man skicka ett smörigt mejl? 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

66. Jessica Lagergren

Tillsammans med sin tvillingsyster driverJessica Lagergrenpodcasten Tvillingpodden. Hela 40.000 människor lyssnar varje vecka på när Jessica och Angelica frispråkigt delar med sig av livet. Jessica har utöver podden också sin blogg,…

En ovälkommen överraskning

Glad fredag! Det regnar i Eldsmark och jag sitter framför datorn och läser bloggar, just nu snöat in på Krickelins och insuper renoveringsinspiration och inredning.

Hönshus

Hönsäventyret börjar nu!

Ända sedan jag flyttade hem till Övik för snart två år sedan har jag velat ha höns. Kanske inte tänkt på det så seriöst då