Igår mötte jag den fantastiska vintersolen och åkte in till stan och Folkuniversitetets julmarknad.

Hanna skulle nämligen sjunga julsånger med sin kör.

Hennes fina mamma var där och såg henne sjunga solo och allt. Så himla fint att jag blev lipig.

Efter sången tog vi en sväng runt på marknaden. Det var FU's kreativa kurser som sålde. Här mumsiga bakverk.

De här tjejerna hade gått silversmide. Jag köpte en superfin lillfingerring i flätat silver, ska visa den senare.

Här var en kille som spraymålade på t-shirt. Snitsigt!

När solen började gå ner gick vi mot Söder.

Stockholm var sådär krispigt och tokvackert.

Vi gick förbi slottet.

Och genom ett vackert Gamla Stan.

Sedan följde en alldeles lysande eftermiddag och kväll med glögg, julsång, vänner och fotmassage (!!). Men den får ni se mer ifrån imorgon.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vloggvecka Dag 1: Isbad och mammografi!

Mitt livs första vloggvecka börjar idag! Denna måndag fick också lite sällskap av söndagen eftersom jag igår var ute och isbadade! Det är ju GULD-content

Underbara Clara La Linda

En kväll i Umeå med kollegorna

I tisdags tog jag bilen och åkte på utflykt till Umeå. Här i norr duggar inte möjligheterna att träffa en massa härliga bloggkollegor på samma

3,2,1….

Äntligen!

Det nya året är igång med besked och äntligen får jag igen lägga fokus på det jag tycker är roligast i min business – att hänga LIVE med er, ljuvliga människor!

We Are Influencers är tillbaka!

Äntligen är We Are Influencers tillbaka med en ny säsong! Jag har några riktigt bra gäster på ingång och är SÅ pepp på att få