Den nya kavajen in action!

Idag har jag varit på VG och uppdaterat webbshoppen, så nu finns även härliga Arena där! Självklart kunde jag inte vänta med att inviga min nya kavaj, utan den fick följa med. Den är dock i desperat behov av kemtvätt, då jag hittade en cigarettfimp i fickan. Inte så imponerande.
Kavajen är Second Hand, kjol från Kapp Ahl, tröja från Monki, stövlar från Ecco och armband från Petra Nygren.




Senaste kommentarer