Ett fenomens födelsedag

Populärkulturfenomenet Isabella ”Blondinbella” Löwengrip har ju, om någon missat det, nyligen fyllt 18 år och igår höll hon hov på Café Opera. Jag kunde ju inte låta detta spektakel passera obemärkt utan gled tillsammans med Petra in på röda mattan förbi konfetti och såpbubblor. Bella själv var fantastiskt vacker och tog sig tid att prata lite med alla (hur hon hann med 300 pers är en gåta). När jag gratulerade henne gastade hon glatt ”Ja, alltså, aaartoon, äntliiigen!”. Lovely.

Jag kan inte låta bli att beundra Bella lite. Hon är 18 år och redan ett fenomen. Hon skiter i jantelagen och är stolt över sig själv och vad hon åstadkommit. Hennes blogg är inte bara yta, shopping och latte (även om det finns en hel del yta, men det är väl en del av att vara 18 och tjej) utan hon lägger även stor vikt vid att supporta unga tjejer. Att hon sedan är lite väl överambitiös och kör på i 180 knyck hela tiden, det kanske inte är nödvändigt. Men hon visar att det är okej att tro på sig själv och att man som ung tjej kan åstadkomma något.

Festen då. Oy. Det var väldigt mycket rosa. Mycket ballonger. Det var halvnakna män och en jättetårta. Det var Linda Rosing och väldigt mycket fotografer. Det var också väldigt många härliga människor och gott bubbel. Det var en galen liten man som prompt skulle följa med mig hem och hoppade in i min taxi och jag fick ta hjälp av taxichaffisen för att bli av med honom. Det var väldigt kul.

Födelsedagsbarnet!

Halvnakna män uppskattas alltid!

”Fredag hela veckan” gjorde ett inslag och fotograferna blev som galna.

Söta Annika var på plats!

Petra blev intervjuad av TV4.

Stephanie, Citty och Kelly festade loss.

En eftermiddag

Jag och Silver har legat på soffan och sovit, myst och kurerat hela eftermiddagen och nu börjar jag fundera på om lite föda och näring is the way to go. Ingen kattmat finns i skåpet så det får nog bli en liten tripp till Orminge Centrum. Bilder och rapport från gårkvällen kommer, promise!

Magen

Idag mår jag inte så bra. Det stavas magkatarr.

Vem fyller år?



Just nu är jag på en väldigt omtalad 18-årsfest dag har precis blivit intervjuad av tv 4. Vem fyller år?

Hjärtliga gratulationer

Jag har ju helt glömt att offciellt gratulera Maria och Björn till deras lilla Lukas som damp ner i torsdags. Snart en hel vecka gammal, och söt som socker! Där hade ni tur, ofta ser de mest bara skrynkliga och tillplattade ut.

Grattis!

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier